11 Ekim 2011 Salı

Losers


Filmlerdeki "Salak kötü adam"ı oynayan oyunculara her zaman saygı duydum. Çünkü hem kötü adam ol hem de film boyunca bir araba dayak ye. Bazen bir bebekten (!) bazen de bir ufaklıktan hem de. (Tabi burada bahsettiğim fiziksel olay değil. Seyirci gözündeki durum.) Hani mesela kötü adam olursun ama bir karizman olur filmde. Cin gibi, kurnaz olursun ya da. O da yok böyle rollerde. Böyle rolleri oynamayı kabul etmek, oynamak bence büyük özveri gerektiriyor.

Adamcağız nasıl da yaşlanmış...
Mesela ben çocukken Bebek Firarda filmini çok severdim. O filmde Eddie karakterini oynayan Joe Mantegna'yı her zaman severim. O filmdeki rolünü de sevmiştim zaten. Böyle rolleri en iyi yapan oyuncuydu bana göre. Bugünkü çocuk filmlerinde de var böyle roller fakat çoğu animasyon o filmlerin malesef.. :)

Not: Bu arada..Bunu söylemeden geçemicem. Bu tür filmlerin babası olan Evde Tek Başına'daki o afacan çocuğu hiç sevmiyordum, gıcık oluyordum ben küçükken. Hala da öyle. :) Kazık kadar olmuş ama hala değişmemiş. Ahan da kanıtı:

Piii. Bi de sigara içiyo. Defol!..

4 yorum:

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Bu çocukta haylaz tipi var, vay eşşo... sigara da içiyor demek! :D

Edebali dedi ki...

Adam olmuş ta sigara içmeye başlamış. :) :P

Kendisi yaşça büyük benden ama.. Lafımı esirgemem yani :) :P

Lô - Lâ dedi ki...

'ahan da kanidi' : ))

bende bunu pek sevmezdim aslinda .. ama, ve anladim halende sevmiyorum .

kuzuk yaslarda yildiz olmus, ve bunu tasiyamamis orneklerden sadece biri ..

mwah .. bad bad boy olmus simdilerde ..

Edebali dedi ki...

Ben hiç sevmedim. :)

Haklısın. Büyüyünce yıldızlığı falan kalmıyor böyle oyuncuların.

Haha :) Bad boy. :) Alası olmuş hem de.