15 Ekim 2012 Pazartesi

25 adet köpekçik



Şunun daha küçük çaplı olanını bu yaz yaşadım. Bu yüzden bu bisikletli Yunan arkadaşa %100 hak veriyorum. Ancak ben orada köpekleri engelleyen çobana bağırmaktan ziyade müteşekkir olduğumu falan belirtirdim. Zira sinirlenmesi halinde tek işaretiyle harekete geçebilecek 25 adet köpekçik var. Riskli yani.. Zaten çemkirmek benim doğamda yok.. :) I luv me <3 nbsp="nbsp" p="p">
Yalnız şaka bi yana bu bazı yerlerde başı boş dolaşan köpek sürüleri çok büyük tehlike saçıyor. Özellikle geceleri. Bu yüzden buradan yetkili mersilere bu tehlike saçanların barınaklara alınmasını talep ediyorum.

Bi de kendinden büyük köpeği olanların elinden alınsın o hayvanlar. Valla. Sen hayvanı gezdirmeye diye çıkarıyosun dışarıya ama hayvan seni gezdiriyo be ablacım/abicim. O kocaman hayvan kendini kasmadan bile senden kurtulup herkesi YİYEBİLİR! :-O  Sen hava atıcan diye benim yusuflamam gerekmiyo her seferinde. :(

not: askjfghadf tamam YİYEBİLİR! kısmında biraz uçmuşum. ama ben küçükken köpekler insanları yiyiyodu diye biliyodum. :( fucking dogs!

Oha olm ne doluymuşum ben bu köpekler hakkında. :) Sade şu vidyoyu izledim. Aktı gitti valla yazı. Diyorum zaten ben hep, izlediğim şeylerden etkilenen 1 insanım. 

2 yorum:

Joy dedi ki...

şişşş geçtiii.. tamaam.. sakiin.. hı hıı geçtiii sadece bi video^^

Edebali dedi ki...

tansiyon haplarım nerdeğğğ?? :'(
kabus gibi.

şaka bi yana şu videodaki olayın benim başıma gelmesi halinde bu sayfada neler olabileceğini düşün. :) köpek itlafını falan gündeme getiririm heralde. :)